Bedankt voor de mooie en waardige afscheid van ons Fientje <3 Maar ook bedankt voor de warme steun <3 Ons Fientje heeft een mooi plekje gekregen bij haar grote vriend Ringo <3 Zo gedenken wij hun beide voor altijd <3 Veel dank Anita, Olaf en Pearltje xxxx <3