Ook hier de vreselijke opdracht gekregen om afscheid te nemen van een trouwe viervoetervriend. De gebeurtenis wegnemen kon niet, maar het onthaal, de steun, de uitleg en de manier waarop… daar hebben jullie wel glans aan gegeven. Het aandenken verzacht het gemis….Hartelijk bedankt! Baasje Kiran.