Kimmy uit Maastricht Gisteren van onze abby afscheid genomen. Te jong om te gaan 3 jaartjes Sarah heeft ons super fijn begeleid en echt hele mooie aandenken gemaakt. De urn is prachtig en zullen abby nooit meer vergeten. … Wissel deze metabox. Permalink Even geduld…