Getuigenissen

Onderstaand kan u uw getuigenis plaatsen.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
We houden het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
Kimmy uit Maastricht
Gisteren van onze abby afscheid genomen. Te jong om te gaan 3 jaartjes Sarah heeft ons super fijn begeleid en echt hele mooie aandenken gemaakt. De urn is prachtig en zullen abby nooit meer vergeten.
Even geduld…