Beste Sarah.
Graag willen we je bedanken voor de mooie wijze waarop we van onze kat Tielke hebben kunnen afscheid nemen. De ontvangst was zeer goed geregeld en je medeleven oprecht. Ieder moment konden we bij je terecht met vragen. Je bent een warme persoonlijkheid. De herinneringen die we mochten meenemen waren met liefde verzorgd. Dank je wel.