Beste Sarah,
Ik wil je graag bedanken voor de goede ontvangst, je medeleven, je steun, en je goede zorgen!
Spikey heeft een waardig afscheid gekregen dankzij jou, hij heeft nu een mooi plekje thuis, terug dicht bij mij…
Bedankt voor de gemaakte gepersonaliseerde aandenkens!
Spikey, je was het zonnetje in huis. Je was er in moeilijke en eenzame tijden. Je was de vriend die er altijd was door dik en dun, waar je altijd op kon rekenen. Nu kon je niet meer, je was op… Lieve Spikey…slaap zacht en rust nu in vrede, het ga je goed mijn schat! " Je zal altijd verder leven in mijn hart "