Beste Sarah,
Vandaag zijn we onze boxer Luna bij jou komen halen, ik wil je graag bedanken voor je goede zorgen die je ons en onze viervoeter hebt gegeven.
Je doet dit allemaal met heel veel liefde en ontzettend veel respect.
Je bent een rots in de branding voor degene die met verdriet overblijven en voor de dieren die je de laatste zorgen geeft.
En hoe een super mooi aandenken je hebt gemaakt ook weer met veel plezier en liefde.
Nogmaals bedankt.
Je bent zeker een aanrader voor iedereen. Een echte topper in je vak.
Groetjes Morena en Stefan.