Wij kunnen je niet genoeg bedanken voor alles. Belleke heeft een afscheid gekregen wat hij echt verdient!
Ons ventje is er niet meer, maar dankzij jou hebben we mooie herinneringen mee naar huis kunnen nemen.
Lieve bellie frikadellie, we missen je ontzettend hard! ????????