Sarah,even een woord van dank.
Afgelopen zondag,16 juni,moesten we toch nog vrij onverwachts onze lieve Bijoux laten inslapen.
Enorm lief en attent dat je dan ook op een zondag de tijd voor ons neemt om ons verhaal aan te horen.
Het afscheid was moeilijk,maar door jou begeleiding,troostende woorden met liefde en respect voor Bijoux en ons verdriet,kunnen wij dit nu een plaats gaan geven.
De ruimte om afscheid te nemen is bijzonder mooi en straalt veel rust uit.Heel fijn ook dat je hier de tijd krijgt die nodig is.
Zรฉรฉr bijzonder is dat jij/jullie de tijd nemen om een persoonlijk aandenken te maken.Een kistje met haren,een pootafdruk op hout.En zelfs een pootafdruk extra omdat we dat graag wilde ivm een tattoo.
Bijoux is dankzij jullie weer thuis,en ons gezin weer compleet ????????โค
Enorm bedankt Sarah!!
Brigitte,Jeffrey en kinderen