Getuigenissen

Onderstaand kan u uw getuigenis plaatsen.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
We houden het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
Marion en Hans Blom uit Geleen
We hebben onze Nikkie met een goed gevoel bij jullie achtergelaten. Dankjewel dat we nog alle tijd hebben gekregen om voor een allerlaatste keer van Nikkie afscheid konden nemen, ze lag er zo vredig en mooi bij. Ook bij ophalen van de as van Nikkie was er ruim de tijd om nog over Nikkie herinneringen op te halen. Dankjewel, jullie zijn super ๐Ÿ‘๐Ÿป
Even geduld…