We hebben onze Nikkie met een goed gevoel bij jullie achtergelaten. Dankjewel dat we nog alle tijd hebben gekregen om voor een allerlaatste keer van Nikkie afscheid konden nemen, ze lag er zo vredig en mooi bij.
Ook bij ophalen van de as van Nikkie was er ruim de tijd om nog over Nikkie herinneringen op te halen. Dankjewel, jullie zijn super ๐๐ป