Allerliefste Sarah. Het verdriet over het heengaan van ons 'kind' en zusje Isis blijft natuurlijk immens groot maar de wijze waarop jij het afscheid vorm hebt weten te geven is van een absoluut grote klasse. Jouw warmte en begrip hebben ons goed gedaan, en wanneer een mens op deze wijze ondersteund zou worden bij zijn heengaan dan mag die zich gelukkig prijzen. Dus nogmaals dank voor alles!