We zijn heel vriendelijk en lief geholpen. In alle rust de mogelijkheden voor de crematie en herinneringen van ons katje besproken. Wil je in alle rust en met veel empathie de crematie van je liefste huisdier regelen ben je hier aan het goede adres. Enorm bedankt voor alles.