Getuigenissen

Onderstaand kan u uw getuigenis plaatsen.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
We houden het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
Jorissen Hilde uit Hoeselt
Wij hebben zondag na 15 jaar met heel veel verdriet afscheid moeten van onze viervoeter Bieber. We wisten ook dadelijk dat we voor crematie zouden gaan. Maandag kreeg ik een telefoontje van bij jullie om te vragen hoe en wat. Zo een fijn gesprek en een luisterend oor. Ik was dadelijk gerustgesteld dat Bieber bij jullie in goede handen was. Dinsdag mochten we Bieber terug gaan halen. Zo sereen, zo een luisterend oor. Niets was te veel. Bedankt hiervoor.
Even geduld…